Adds

Nota Sains

Untuk mendapatkan bahan dan nota sains sila klik pada pautan mengikut tahun di bawah.

Sunday, September 18, 2011

Peningnya nak siapkan nota..

Assalamualaikum..

Minggu ni, bermulalah murid-murid tahun 6 selelsai menjalani peperiksaan UPSR. Mesti dalam kepala otak diorang tengah ringan sekarang. Maklumlah tanggungjawab yang besar dah habis. Apepun korang masih kena datang sekolah dan belajar macam biasa. Mungkin la cikgu-cikgu korang ada sediakan aktiviti untuk korang. Apepun semoga bila dapat result nanti, ianya akan jadi kenangan yang boleh korang kenang (pahit/manis) dalam hidup korang..

Bagi aku masih belum sempat nak siapkan nota-nota sains ini. Aku harap untuk tahun depan, bolehla aku lengkapkan nota-nota aku ni. Bolehla aku guna sendiri..

Harap-harap adala kesempatan untuk aku siapkan nota. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...